Error
  • You are not authorised to view this resource.

Voorpagina

Callgirls en huurmoordenaars

{xtypo_quote}Freud zei het al. Seks is waar het om draait. In ruime zin gesproken natuurlijk. Of het nu Ruud Lubbers is die zijn handjes regelmatig trakteerde op een paar strakke vrouwenbillen of de gebronsde wegwerker die het zomerse straatbeeld graag verfraait met zijn ontblote bruine getatoeëerde torso terwijl hij tijdens het graven van een geul de straat afscant naar voorbijkomende jurkjes, ze hebben beiden seks in het hoofd. Ruud weet dat macht erotiseert en onze stratenmaker weet dat iedere vrouw heimelijk verlangt naar die rauwe oerman die haar met zijn grote eeltige handen vervoert tot een primitief hoogtepunt. En als wij mannen niet die macht hebben of die pure mannelijkheid dan willen we dat soms toch op z'n minst suggereren. Zo reed ik laatst in een gehuurde bakwagen om een grote kast te vervoeren. Speciaal voor de gelegenheid had ik een pakje zware shag gekocht en mijn zomers gebruinde arm liet ik als een cowboy van de weg nonchalant uit het zijraampje hangen. Maar de vrouwtjes negeerden me. En nu weet ik waarom! Mijn bakwagen verraadde me. Die was namelijk rondom voorzien van reclame voor de verhuurder. Ik was geen echte trucker met borsthaar en biceps maar een bleke wannabe die in het weekend een klusje doet voor zijn vrouw. Ineens werd het me duidelijk. Een vrouw wil het echte werk. Die ziet al aan de sticker op de betonmolen dat je een brave doe-het-zelver bent en geen keiharde bouwvakker die op winterse dagen noest enorme ladingen de steiger opsjouwt. Die ziet aan het e-mailadres op de verlengde Hummer-limo dat je niet de begerenswaardige eigenaar bent en met je fletse kantoorbaantje dat waarschijnlijk ook wel nooit zult worden. Deze ervaring en dit nieuw verworven inzicht zetten me aan het denken. Verhuurders prijzen hun producten aan door te wijzen op de kwaliteit ervan of de lage prijs. Soms ook door te wijzen op allerlei verhuurgemakken en een kopje koffie tijdens het wachten maar niet één verhuurder koppelt een gewenst imago aan zijn of haar product! Niet één verhuurder houdt rekening met het feit dat een huurder van een jacht met zijn multimiljonairuitstraling sensueel gevulde bikini's op zijn achterdek wil scoren, terwijl de huurder van een kettingzaag voor een weekend in de persoon van een gepeesde houthakker wil kruipen terwijl in zijn hoofd 'whatta man' van Linda Lyndell klinkt. Dus verhuurders van Nederland, trek die stickers en belettering van jullie producten, kies voor neutrale kleuren en zorg voor verhuurdiscretie en -anonimiteit! Het zal jullie omzet doen stijgen. Wat dat betreft hebben callgirls en huurmoordenaars het beter begrepen.{/xtypo_quote}

{loadposition empty}